FANDOM

Dworek Wiejski
Dworek wiejski
Dworek wiejski
Typ Budynek mieszkalny
Epoka Epoka Żelaza
Technologia Dworek Wiejski
Produkcja 110 monet w 4 godziny
73 ludzi
Koszty budowy 250 złotych monet, 890 zaopatrzenia
Rozmiar 2x2
Czas budowy 30 minut
Poprzednik Drewniana chata
Następca Dom oszalowany
Dworek wiejski to dom mieszkalny z Epoki Żelaza. Aby go budować, należy opracować technologię Dworek wiejski.Budowa dworku kosztuje 250 złotych monet i 890 zaopatrzenia. Budowa zajmuje 4 pola i trwa 30min. Dom daje 110 złotych monet na 4godz. Po zbudowaniu domu otrzymuje się 73 wolnych obywateli. Jest prawdopodobnie najbardziej opłacalnym domem pod względem liczby ludności, dopóki nie opracuje się technologii domów oszalowanych (111 osób) lub wcześniej, gdy opracuje się technologię domów wielopiętrowych za 600 diamentów (89 osób). Dom ten przypomina mały pałac (dworek). Niedaleko niego rosną drzewa mniejsze od tych, które można ustawić jako dekorację.   

Poprzednicy i następcy   Edytuj

Dworek wiejski to następca domu krytego dachówką, jednak jego następcą teoretycznie powinen być dom szkieletowy, lecz ten daje więcej pieniędzy, ale dostarcza mniej obywateli. Na dodatek jego budowa jest dużo droższa. Dlatego następcą powinien być dom wielopiętrowy, ale jego technologia kosztuje 600 diamentów, dlatego niewiele osób posiada ten rodzaj domu, więc jego następcą jest stuprocentowo dom oszalowany, który daje więcej obywateli i więcej monet. Biorąc więc pod uwagę cztery pierwsze epoki (Od Epoki Kamienia do Wczesnego Średniowiecza) jest to drugi najbardziej opłacalny dom mieszkalny, na który nie potrzeba diamentów.